loading...

iranfoodex

iranfoodex

بازدید : 248
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نوناووت يكي از ايالت هاي جديد كشور كانادا

در ۱ آوريل ۱۹۹۹ نوناووت از سرزمين هاي شمال غربي جدا شد تا جديدترين قلمرو كانادايي شود. ايجاد نوناووت نتيجه بزرگترين توافقنامه ادعايي زمين بين دولت كانادا و مردم بومي اينويت بود. اگر قصد مهاجرت به كانادا را به صورت دائم يا موقت داريد مي توانيد از اين ايالت سردسير ديدن كنيد . براي آشنايي با اين سرزمين با ما تا پايان اين مقاله همراه باشيد.

اينويت ، كه ۸۳ درصد از ۲۴۷۳۰ ساكنان نوناووت را تشكيل مي دهد، يكي از اولين بوميان آمريكايي براي دستيابي به دولت خود بودند .نوناووت به معني “سرزمين ما” در Inuktitut، زبان Inuit است.

نوناووت كجاست؟

نوناووت با خليج بافين و درياي لابرادور به شرق، مانيتوبا و ساسكاچوان به جنوب و سرزمين هاي شمال غرب در غرب مرز است. پوشش خالص ۷۷۷۰۰۰ مايل مربع (تقريبا ۲۰٪ از كانادا) Nunavut بزرگتر از آلاسكا است. Nunavut شامل سه منطقه Kitikmeot، Kilvalliq (Keewatin) و Qikiqtani (قبلا Baffin) و ۲۸ جوامع است.

اكثر مناطق بيش از نيمي از سال منجمد و برف پوشانده شده است. زمين در درجه اول تاندرا است. اگر چه ذخاير غني از مس، سرب، نقره و روي وجود دارد، فقدان جاده هاي آسفالت شده و زيرساخت، و همچنين شرايط سخت، توسعه اين منابع را دشوار مي سازد.

Iqaluit (كه قبلا به نام Frobisher Bay شناخته مي شود)، پايتخت جديد و بزرگترين شهر (جمعيت ۴،۲۰۰) در حال حاضر در حال رشد رونق ساختمان است، زيرا آن را براي دولت جديد آماده مي كند. گريز فورد، شمال شهر (جمعيت كمتر از ۱۵۰) در شمال دايره قطب شمال قرار دارد. درجه حرارت از -۴۰ درجه فارنهايت در زمستان تا ۵ درجه فارنهايت در تابستان است. تراكم جمعيت ۰٫۰۱ نفر در كيلومتر مربع است.

نوناووت كجاست؟نوناووت كجاست؟

مردم نوناووت

اينويت به معناي “افرادي است كه در اين زمان زنده هستند” در Inuktitut و به افرادي از قوم اسكيموئيد ساكن در شمال كانادا اشاره دارد. اصطلاح اسكيمو، يك كار كري هندي به معناي “غذاي گوشت خام” است كه در نظر گرفته مي شود و در جوامع ديگر مورد استفاده قرار نمي گيرد.

هزاران سال پيش Inuit در منطقه Nunavut زندگي مي كردند قبل از اينكه اولين كاشفان اروپايي به دنبال نهنگ ها و عبور از شمال غربي بودند.

هنگامي كه يك فرد عشايري كه به دنبال كاربيو، مهر و موم و غذا خوردن، بيشتر اينويت ها در حال حاضر در جوامعي كوچك زندگي مي كنند كه به معيشت و معدن بستگي دارد. سه زبان رسمي، Inuktitut، انگليسي و فرانسوي وجود دارد. دستاورد آموزشي كم است: در سال ۱۹۹۶، ۲۶٪ از دبيرستان حضور داشتند يا فارغ التحصيل شدند، ۳۲٪ در مدرسه تجارت حضور داشتند و در حدود ۱۱٪ از دانشگاه حضور داشتند يا فارغ التحصيل شده بودند. نرخ بيكاري در سطح ۱۵٫۳ درصد است.

اگر چه دولت نونووت با چالش هاي فراواني همراه با بيكاري بالا، سطح تحصيلات پايين و زيربناي كم، زمين هاي نونوووت حل و فصل مي شود، يكي از جامع ترين و نوآورانه ترين ادعاهاي زمين بين يك گروه بومي و يك دولت، كنترل Inuit را بر اقتصاد، سياسي و و آينده فرهنگي.

ايجاد قلمرو جديد

كشف نفت در مناطق شمالي كانادا طي دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، گروه هاي بومي را تحريك كرد تا چندين ادعاي زمين را عليه دولت هاي آلاسكا و كانادا تحريك كنند.

براي فدراسيون سياسي Tungavik از Nunavut، ۱۳ سال مذاكرات شديد منجر به توافق نامه ادعاي زمين ۱۹۹۲ شد، كه در سال ۱۹۹۳ اعمال شد. به عنوان بخشي از اين توافق، اينويت اصرار بر ايجاد قلمرو جديدي داشت. پيشرفت كمي پيش از آن صورت گرفت كه اينويت دولت را مجبور كرد كه اين سوال را در يك ورشكستگي مطرح كند. ۵۳ درصد از راي دهندگان به اين تقسيم علاقه مند بودند.

با توافق نامه ادعاي زمين هاي نونووت، Inuit به ۱۳۶۰۰۰ مايل مربع زمين به اضافه ۱٫۱ ميليارد دلار جبران خسارت، سهم توسعه معادن، نفت و گاز، حق شركت در تصميم گيري در مورد منابع زمين و آب و حقوق براي برداشتن حيات وحش در سرزمينشان.

بازدید : 233
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شهروندي كانادا از طريق تولد فرزند

Canadian Citizenship by Birth

رئيس جمهور ايالات متحده، دونالد ترومپ، يك بار ديگر با سرآمد كردن جهان، با نشانه دادن به جهان درباره لغو سياست شهروندي حقوقي اوليه در ايالات متحده، گفت: نه تنها ايالات متحده، بلكه ۳۰ كشور ديگر از جمله كانادا اجازه اقامت شهروندي بر حق را داده است. در كانادا، با توجه به بخش ۳ (۱) (a) قانون شهروندي اگر يك كودك افرادي كه مهاجرت به كانادا مي كنند در خاك اين كشور متولد شود به طور خودكار حق شهروندي و مزاياي مربوطه دريافت كنيد. شهروندي كانادا از طريق تولد فرزند، حق تقاضا در كانادا را به دليل بار ماليات دهندگان ندارد.

شهروندي با تولد، حق ديگري براي درخواست در كانادا نيست – پسر خاكستري ديگر معتبر نيست
همراه با ايالات متحده، كشورهاي مختلف ديگر مانند كانادا، مكزيك و حدود ۳۰ كشور ديگر در راستاي سياست فوق الذكر عمل مي كنند كه مبناي آن مي تواند توسط پسر زمين شناسي تعريف شود.

مسئله بحث در مورد كنترل تولد گردشگري است

مذاكرات در مورد پايان دادن به تابعيت حق نسلي در طول سالها يا محدود كردن تعداد شهروندي با اضافه كردن شرايطي براي جلوگيري از «تولد گردشگري» صورت گرفته است كه در آن فرد فقط به يك كشور مي رود، داراي كودك و كودك است كه به طور خودكار شهروند صالح شهروندي است از اين كشور به عنوان قانون زمين.

IRCC هيچ مقرراتي را براي متوقف كردن يك خانم باردار براي داشتن ويزاي توريستي ندارد

يك واقعيت بسيار غم انگيز آمده است كه بسياري از مردم اين را به عنوان يك كسب و كار آغاز كرده اند، كلاس بورژوازي فرصت هاي تازه اي مانند هتل هاي خانوادگي و خانه هاي كودك را باز مي كند كه زنان باردار را از كشورهاي مختلف مي آفريند و فرزندان خود را تحويل مي دهند هزاران دلار براي آن. بازار اين تجارت به سرعت در حال افزايش است.

شهروندي كانادا از طريق تولد فرزندشهروندي كانادا از طريق تولد فرزند

تولد گردشگري يك نقص در سيستم مهاجرت كانادا است – ادعا شده توسط مخالفان
همانطور كه در مورد مخالفان، گردشگري تولد به عنوان نقص در نظام مهاجرت كانادا و قوانين شهروندي محسوب مي شود. آنها آن را به عنوان يك بازي براي كسب پاسپورت درك مي كنند كه در نهايت منجر به اختلاف جمعي در محلات و خارجي ها مي شود.

همانطور كه در افراط گرايان است، كل سناريو مهاجرت يك تقلب است زيرا اعتقاد بر اين است كه شهروندي كانادا را كاهش مي دهد.

افزايش تعداد فرزندان با استفاده از مزاياي عمومي بار ماليات دهندگان را افزايش داده است-
ماليات دهندگان آن را علاوه بر مشكل مي بينند، زيرا افزايش شمار دانشجويان كانادايي كه از آموزش هاي آموزشي، مراقبت هاي بهداشتي و ساير امكانات دولتي استفاده مي كنند منجر به افزايش ماليات آنها مي شود.

با توجه به چنين مسائلي، كشورهاي مختلف مانند ايرلند، استراليا و انگلستان اين سياست را حذف كرده اند. بسياري از گام هاي فعال در راستاي محدود كردن حق اولويت نيز توسط آنها گرفته شده است.

انتقاد مثبت – پسر تئوري خاك، ايده ي برابري را مي دهد.

در حالي كه اين سياست به شدت توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفته است، فرقه اي وجود دارد كه بر اساس آن “توجيهي”، پسر تئوري خاك، جوهر خالص هويت ملي است، زيرا اين ايده برابري شهروندان را تبليغ مي كند. از اين رو، از بين بردن اين مفهوم منجر به افزايش بيشتر ماليات خواهد شد و تمام پروسه تفتيش شهروندي را به دليل افزايش قابل ملاحظه اي از پيچيدگي ها پيچيده خواهد كرد.

مزاياي شهروندي كودك محل سكونت دائمي والدين را تضمين نمي كند.
يك كودك تازه متولد شده از زمان تولد، صاحب صلاحيت مزاياي شهروندي است، اما والدين نميتوانند چيزي از آن بياموزند. داشتن فرزند داراي تابعيت دائم كشور، اقامت دائم براي والدين را تضمين نمي كند. يك رژيم حقوقي براي آن وجود دارد.

شهروندي كانادا از طريق تولد فرزند/ نتقاد مثبت - پسر تئوري خاك، ايده ي برابري را مي دهدشهروندي كانادا از طريق تولد فرزند/نتقاد مثبت – پسر تئوري خاك، ايده ي برابري را مي دهد

راه براي جلوگيري از تغيير در قانون اساسي ايالات متحده دشوار است

در مورد ايالات متحده، شهروندي از نظر حقوقي ابتدايي، از حركت ترومپ مي توان احساس كرد كه او احساسات سرد براي مهاجران را دارد و احتمالا يك سياست را براي شهروندان آمريكايي بيشتر از خارجي ها توصيف مي كند.

شكل گيري سياست در ايالات متحده يك فرايند دست و پا گير است؛ زيرا اين امر شامل اصلاحيه حقوق قانون اساسي و در نتيجه فرآيند سنگين است در حاليكه در كانادا اين قانون تحت قانون شهروندي قرار دارد كه مي تواند تنها با يك قانون پارلماني صورت پذيرد.

با اين حال، پاسخ به سوال اين است كه آيا ايده بعدي شهروندي توسط تولد بيشتر حق تقاضا نيست، بايد اعدام شود يا نه به رحمت حكومت حاكم.

بازدید : 251
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

وزير خارجه بحرين ايران را تهديدي براي منطقه دانست و ضمن تاكيد بر عادي سازي روابط با تل آويو، مدعي شد كه مقابله با تهديد ايران از موضوع فلسطين مهم تر است.

ايران بحرين را از زمين محو مي‌كند/تهديد جمهوري اسلامي از فلسطين مهم‌تر است

اخبار بين الملل پايشگر- وزير خارجه بحرين ايران را تهديدي براي منطقه دانست و ضمن تاكيد بر عادي سازي روابط با تل آويو، مدعي شد كه مقابله با تهديد ايران از موضوع فلسطين مهم تر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر به نقل از النشره، خالد بن احمد آل خليفه كه كشورش همسويي و روابط گرمي با رژيم صهيونيستي دارد، مدعي شد: مقابله با تهديد ايران خطرناكتر و مهمتر از موضوع فلسطين در برهه كنوني است.

وي ادعا كرد: اختلافات فلسطيني ها و اسرائيلي ها مهمترين قضيه است و بايد به هر شكلي حل شود اما در مراحل بعدي زيرا به نظر ما تهديد خطرناكتر تهديد ايران است. اختلافي ميان اسرائيل و همسايگانش وجود دارد كه بايد حل شود كما اينكه با مصر و اردن حل شده است(تاكيد بر عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي) اما به نظر ما چالش ديگري از سال ۱۹۷۹ شروع شده است كه از تهران ايجاد شده و اين چالشي بدون حد و مرز است. موضوع به ملت ايران مربوط نيست بلكه به نظام آن است كه همه روزه شاهد كشته و زخمي شدن شماري از فرزندان ملت هايمان هستيم.

وزير خارجه بحرين مدعي شد: ايران سلاحي و مواد منفجره اي را قاچاق كرده كه قادر به محو پايتخت بحرين از روي زمين است. بايد از اين چالش رها شد و با آن مقابله كرد تا بتوان فارغ از آن به ديگر چالشها پرداخت. تهران نمي گذارد كه ما مشكل فلسطين را حل كنيم و اين از طريق تهديد در سوريه، يمن، عراق و حتي در بحرين است.

اين ادعاهاي پوشالي وزير خارجه بحرين در نشست ويژه اي كه با حضور خالد بن احمد آل خليفه وزير خارجه بحرين، عبدالله بن زايد وزير خارجه امارات و عادل الجبير وزير مشاور در امور خارجه عربستان در ورشو مطرح شده است.

در اين نشست عبدالله بن زايد آل نهيان وزير خارجه امارات هم گفت: اسرائيل حق دارد از خودش در برابر خطر ايران دفاع كند!

اين در حالي است كه خالد بن احمد ملقب به «بشكه بحرين» از احتمال ديدار با بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي وعادي سازي روابط ميان منامه و تل آويو خبر داده و در پاسخ به سئوال خبرنگار شبكه ۱۳ رژيم صهيونيستي مبني بر احتمال ديدار با نتانياهو گفت: اين هرگاه وقتش فرا برسد، رخ خواهد داد و در نهايت رخ مي دهد. / مهر

بازدید : 250
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اخبار فرهنگي هنري پايشگر- در راستاي حمايت از كالاي ايراني نمايشگاه مد و لباس اسلامي ايراني سماء به مدت 4 روز برگزار مي‌شود.

نمايشگاه مد و لباس اسلامي ايراني سماء

اخبار فرهنگي هنري پايشگر- در راستاي حمايت از كالاي ايراني نمايشگاه مد و لباس اسلامي ايراني سماء به مدت ۴ روز برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،مدير طراحي و توليد برند سماء گفت: نمايشگاه مد و لباس اسلامي ايراني سماء كه داراي مجوز از كارگروه ساماندهي مد و لباس و سازمان اماكن و وزارت ارشاد است به مدت ۴روز از تاريخ ۱۷الي ۲۰ اسفند ماه برگزار مي شود.

زينب دولتي با بيان اينكه تبليغات اين رويداد بسيار گسترده است گفت: همزمان با برگزاري رويداد ۳وركشاپ آموزشي براي شركت كننده ها وجود دارد كه موضوعات وركشاپ شامل: ديجيتال ماركتينگ، مديريت برند و لاكچري سازي برند و لوكس جلوه دادن كالا، باشگاه تخفيف مشتريان و جذب وفاداري مشتريان كه براي آنها هم گواهي در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه همزمان با رويداد ، مسابقه اي هم برگزار مي شود افزود : خانم فرهنگ خانم خرمدره و خانم خسروشاهي و آقاي مددي داوران اين مسابقه هستند كه با موضوع محصولي كاربردي با نماد هاي اسلامي ايراني برگزار خواهد شد.
دولتي با بيان اينكه جامعه هدف ما فقط افراد مذهبي و محجبه نبودند و نيستند عنوان كرد: با اين ايده كار كرديم كه حتي افرادي كه فكر مي‌كنند اگر حجاب داشته باشند، نمي‌توانند شيك و خوش‌پوش باشند راضي كند تا آنان اين حس را نداشته باشند كه استفاده از حجاب آن‌ها را محدود كرده است، بلكه دوست داشتيم حس كنند محصولات حجاب آن‌ها را به دور از خودنمايي، زيباتر، شايسته و آراسته‌تر هم ساخته است در عين حال مانع فعاليت‌هاي اجتماعي‌شان نيست.
دولتي افزود: افرادي مي‌توانند در اين نمايشگاه شركت كنند كه محصولاتشان كالاي ايراني باشد يعني توليد كننده كالاي ايراني باشند.

بازدید : 252
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

وقتي شهرداري سر شوراي شهر كلاه گذاشت

اخبار اجتماعي پايشگر-شهرداري تهران در جريان ارائه لايحه نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافيك، شوراي شهر را فريب داده و مصوبه دلخواه خود را گرفته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگربه نقل از باشگاها خبرنگاران ، شوراي شهر تهران در اوايل سال جاري لايحه شهرداري تهران مبني بر هزينه تردد در محدوده هاي ترافيكي را تصويب كرد.

با گذشت زمان و نزديك شدن به ماههاي پاياني سال ۹۷ مشخص شد كه شوراي شهر تهران نسبت به آنچه مصوب كرده آگاهي كامل نداشته و در شرايطي كه اين لايحه داراي ابهام بوده آن را تصويب كرده است.

شهرداري تهران در كشاكش تعيين نرخ براي عوارض تردد در محدوده ترافيك به جاي آنكه هزينه تردد در محدوده زوج يا فرد را به لايحه اضافه كند، با استفاده از واژه «محدوده هاي ترافيكي» و ابهام آفريني در لايحه مذكور، به شورا وانمود كرده كه مراد از محدوده هاي ترافيكي همان محدوده طرح ترافيك است.

شهرداري بر همين اساس خودروهايي را كه در روزهاي مخالف پلاك خود در محدوده زوج يا فرد تردد كرده بودند، به عنوان بدهكار در سامانه خود ثبت كرده است.

اگرچه ثبت بدهي عوارض به حساب اين خودروها از آغاز اجراي طرح جديد شروع شده بود، اما شوراي شهر در اواخر دي ماه به اين نوع كاسبي شهرداري تهران پي برد.

شوراي شهر، رئيس كميسيون حمل و نقل شورا و فرمانداري تهران كه باور داشتند هيچ هزينه اي براي تردد در محدوده زوج و فرد تصويب نكرده بودند، به محض اطلاع از اين وضعيت و پولي كه از جيب شهروندان مي رود، در مقابل شهرداري موضع گرفتند و چندين بار قاطعانه گفتند، اخذ هرگونه هزينه بابت تردد در محدوده زوج و فرد فاقد مصوبه و غير قانوني است.

در نهايت پاي حناچي شهردار تهران هم به موضوع باز شد و او هم در نقطه مقابل شورا اظهار نظر كرد و گفت: اخذ هزينه بابت تردد در زوج يا فرد قانوني و دراي مصوبه است.

معاونت ترافيك شهرداري كه مي‌دانست هنگام تصويب اين مصوبه چه كلاه گشادي بر سر شورا گذاشته و چه گلي بر سر شهروندان تهراني كاشته، شجاعانه بر موضع خود اصرار كرد و خواستار مراجعه به مصوبه شد.

اعضاي شوراي شهر هم كه قبلا مصوبه را ديده بودند و مطلبي در مورد اخذ هزينه بابت تردد در محدوده زوج يا فرد در آن نيافته بودند، با كمال ميل از درخواست معاونت ترافيك استقبال كردند.

شوراي شهر ابتدا با مراجعه به مصوبه خود پنداشت كه چون در مورد زوج يا فرد صحبتي نشده پس ادعايش صحيح است، اما از آنجايي كه طراح لايحه، معاونت ترافيك بود و به خوبي مي دانست كه چگونه با درج واژه هاي مبهم و دو پهلو مي تواند از مخالفت شورا جلوگيري كند، براي دفاع از ادعاي خود بر روي واژه «محدوده هاي ترافيكي» دست گذاشت و آب پاكي را بر روي دست شورايي ها ريخت.

اين وضعيت نشان مي دهد اعضاي شوراي شهر تهران براي دفاع از حقوق شهروندان تهراني از حساسيت و مهارت لازم برخوردار نيستند و حتي ابراهيم اميني به عنوان عضو حقوق دان شوراي شهر هم پيش از تصويب اين لايحه به منظور كشف موارد مبهم و دوپهلو هيچگاه اين لايحه را مطالعه نكرده است.

بازدید : 228
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

وقتي شهرداري سر شوراي شهر كلاه گذاشت

اخبار اجتماعي پايشگر-شهرداري تهران در جريان ارائه لايحه نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافيك، شوراي شهر را فريب داده و مصوبه دلخواه خود را گرفته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگربه نقل از باشگاها خبرنگاران ، شوراي شهر تهران در اوايل سال جاري لايحه شهرداري تهران مبني بر هزينه تردد در محدوده هاي ترافيكي را تصويب كرد.

با گذشت زمان و نزديك شدن به ماههاي پاياني سال ۹۷ مشخص شد كه شوراي شهر تهران نسبت به آنچه مصوب كرده آگاهي كامل نداشته و در شرايطي كه اين لايحه داراي ابهام بوده آن را تصويب كرده است.

شهرداري تهران در كشاكش تعيين نرخ براي عوارض تردد در محدوده ترافيك به جاي آنكه هزينه تردد در محدوده زوج يا فرد را به لايحه اضافه كند، با استفاده از واژه «محدوده هاي ترافيكي» و ابهام آفريني در لايحه مذكور، به شورا وانمود كرده كه مراد از محدوده هاي ترافيكي همان محدوده طرح ترافيك است.

شهرداري بر همين اساس خودروهايي را كه در روزهاي مخالف پلاك خود در محدوده زوج يا فرد تردد كرده بودند، به عنوان بدهكار در سامانه خود ثبت كرده است.

اگرچه ثبت بدهي عوارض به حساب اين خودروها از آغاز اجراي طرح جديد شروع شده بود، اما شوراي شهر در اواخر دي ماه به اين نوع كاسبي شهرداري تهران پي برد.

شوراي شهر، رئيس كميسيون حمل و نقل شورا و فرمانداري تهران كه باور داشتند هيچ هزينه اي براي تردد در محدوده زوج و فرد تصويب نكرده بودند، به محض اطلاع از اين وضعيت و پولي كه از جيب شهروندان مي رود، در مقابل شهرداري موضع گرفتند و چندين بار قاطعانه گفتند، اخذ هرگونه هزينه بابت تردد در محدوده زوج و فرد فاقد مصوبه و غير قانوني است.

در نهايت پاي حناچي شهردار تهران هم به موضوع باز شد و او هم در نقطه مقابل شورا اظهار نظر كرد و گفت: اخذ هزينه بابت تردد در زوج يا فرد قانوني و دراي مصوبه است.

معاونت ترافيك شهرداري كه مي‌دانست هنگام تصويب اين مصوبه چه كلاه گشادي بر سر شورا گذاشته و چه گلي بر سر شهروندان تهراني كاشته، شجاعانه بر موضع خود اصرار كرد و خواستار مراجعه به مصوبه شد.

اعضاي شوراي شهر هم كه قبلا مصوبه را ديده بودند و مطلبي در مورد اخذ هزينه بابت تردد در محدوده زوج يا فرد در آن نيافته بودند، با كمال ميل از درخواست معاونت ترافيك استقبال كردند.

شوراي شهر ابتدا با مراجعه به مصوبه خود پنداشت كه چون در مورد زوج يا فرد صحبتي نشده پس ادعايش صحيح است، اما از آنجايي كه طراح لايحه، معاونت ترافيك بود و به خوبي مي دانست كه چگونه با درج واژه هاي مبهم و دو پهلو مي تواند از مخالفت شورا جلوگيري كند، براي دفاع از ادعاي خود بر روي واژه «محدوده هاي ترافيكي» دست گذاشت و آب پاكي را بر روي دست شورايي ها ريخت.

اين وضعيت نشان مي دهد اعضاي شوراي شهر تهران براي دفاع از حقوق شهروندان تهراني از حساسيت و مهارت لازم برخوردار نيستند و حتي ابراهيم اميني به عنوان عضو حقوق دان شوراي شهر هم پيش از تصويب اين لايحه به منظور كشف موارد مبهم و دوپهلو هيچگاه اين لايحه را مطالعه نكرده است.

بازدید : 210
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در مقاله قبل به كاربرد ديوار پيش ساخته يونوليتي يا تري دي پانل كه همان جنس يونوليت است اشاره كرديم ، در مقاله پيش رو سعي بر ارائه مطالب بيشتر در اين زمينه داريم .

بيش از ۴۰ سال است كه در كشورهاي پيشرفته استفاده از ديوار پيش ساخته يونوليت و تري دي پانل متداول گرديده است. استفاده از اين گونه پانل‌ها در دهه ۵۰ در ايران نيز مطرح گرديد كه به دلايلي تا اواسط دهه ۷۰ پيشرفت زيادي نداشته است. اما اخيراً توجه زيادي به آن شده و سازمان زمين و مسكن هم در سال‌هاي ۸۰ و ۱۳۸۱ با انتشار دو جلد دفترچه راهنما و مشخصات فني پانل‌هاي تري دي وال، در راه شناساندن آن سعي زيادي نموده است.

مشخصات فني ديوار يونوليتي

شبكه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ ميلي‌متر تا حداكثر ۸ ميلي‌متر مي‌باشد كه با چشمه‌هاي ۵× ۵ سانتيمتر ساخته مي‌شود. پوشش‌هاي بتني از حداقل ۳سانتيمتر تا ۵/۵ سانتيمتر بوده كه با توجه به باربر بودن ديوارها متفاوت مي‌باشد.

ابعاد استاندارد پانل‌ها به عرض ۲۰۰/۱ متر و ارتفاع ۷۰/۲ به بالا ساخته مي‌شود كه بسته به مورد استفاده قابل تغيير است . بتن پاشيده شده روي پانل‌ها به مقاومت حداقل mpa20 براي پانل‌هاي باربر و mpa15 براي ديوارهاي غير باربر استفاده مي‌شود. مقاومت كششي مفتول مورد استفاده kg/cm2 4000 براي پانل‌هاي باربروkg/cm2 3000 براي پانل‌هاي غير باربر مي‌باشد عايق استفاده شده از نوع پلي‌استايرن منبسط شده با دانستيه تشكيل شده كه حداكثر شاخص گسترش شعله ۲۵ و حداكثر شاخص گسترش دود آن ۴۵۰ مي‌باشد.

ويژگي‌هاي تري دي پانل پيش ساخته يا يونوليت

پانل‌هاي سه بعدي با استفاده از نوع نسوز عايق پلي‌استايرني (يونوليت يا كندسوز) خواص مفيد بسياري از جمله وزن كم، عايق صوتي و حرارتي (گرمايشي و سرمايشي بين ۵۰ تا ۸۰ درصد)، استحكام و يكپارچگي مطلوب، سرعت در نصب (۵۰٪ سريع‌تر)، شكل‌پذيري و انعطاف‌پذيري مناسب و مقاومت در برابر زمين لرزه و فشار باد (تا ۴۰۰كيلومتر در ساعت) دارند.

استحكام تري دي پانل

دليل استحكام ديوارتري دي پانل خرپاي موربي مي‌باشد كه از هر دو طرف به وسيله جوش به مش محكم گرديده و امكان انتقال نيروهاي وارده را به صورت عملي به هر طرف ميسر مي‌سازد.

ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد ديوارهاي سه بعدي، استحكام بي نظير آن است كه در نتيجه طراحي مناسب سيستم سه بعدي در تحمل وزن و عملكرد صحيح نقطه جوش‌ها در شبكه از طريق خرپاهاي كشيده شده كه كاملاً از هر نقطه به نقطه بعدي جوش شده و تعداد زياد نقاط جوش بين هر دو خرپا و مش باعث تقويت شبكه گرديده است.

استحكام ديوارهاي تري دي پانل امكان عمليات نصب را آسان مي‌نمايد زيرا:

  • خم شدن و شكستن ديوارها رخ نمي‌دهد.
  • براي حفظ ديوارها در وضعيت مورد نظر نيروي زيادي لازم است.
  • نصب درب و پنجره‌ها آسان مي‌باشد.
  • نصب وسايل مورد نياز از تشكيل لوله‌هاي آب و برق و غيره ساده و سريع مي‌باشد
  • مقاومت ديوار پيش ساخته يونوليتي تري دي پانل در برابر آتش به اندازه شبكه سيمي و ضخامت بتن بستگي دارد. مثلاً در آزمايش صورت گرفته در پانلي به ضخامت ۵/۲ اينچ و روكاري در هر طرف ۵/۱ اينچ در هر طرف ۵/۱ساعت دوام داشته و پانل خارجي به ضخامت ۵/۲ و روكاري ۲ اينچ در هر طرف ۱ ساعت دوام داشت.
  • هر مقدار بتن در هر طرف بيشتر باشد مقاومت در برابر حريق نيز افزايش يافته ولي هسته به هيچ عنوان نمي‌سوزد.

مشخصات انواع تري دي پانل

  1. تري دي پانل ديواري

ديواري باربر: پانل‌هاي ديواري باربر را در ديوار سوله‌ها و ساختمان‌هاي صنعتي، ديوارهاي محوطه، ساختمان‌هاي بدون استفاده از سازهاي{فلزي. بتن ارمه} (كه معمولاً يك يا دو طبقه و عمدتاً در انبوه سازي‌ها است) و… استفاده مي‌كنند

ديواري غير باربر: پانل‌هاي ديواري غير باربر را در ديوارهاي خارجي و داخلي كليه ساختمان‌هايي كه داراي سازه (اسكلت) فلزي يا بتني هستند، اجرا مي‌نمايند و به دليل سبك و عايق بودن و… در برج‌ها بسيار كاربرد دارد.

  1. .تري دي پانل سه بعدي سقفي

عرض پانل‌هاي سقفي بين ۸۰ تا ۱۰۰ سانتيمتر مي‌باشد. ضخامت عايق پلي استايرن{يونوليت} بكار رفته ۱۰ تا ۱۵ سانتيمتر است و سقف به صورت تيرچه و پانل اجرا مي‌شود. ضخامت بتن روي پانل سقف، ۵ تا ۷ سانتيمتر مي‌باشد و ديگر جزئيات طبق نقشه‌هاي محاسباتي مربوطه خواهد بود .

  1. تري دي پانل عايق

تري دي پانل عايق داراي خاصيت ضد حريق مي باشد و همانطور كه از مشخصات آن پيداست پي مي بريم كه اين محصول در مقابل آتش سوزي و حرارت بالا بسيار مقاوم و مستحكم بوده و هيچگونه آسيبي به آن وارد نمي شود. همچنين تري دي پانل عايقي جهت نفوذ صوت و آلودگي صوتي است و مي تواند گزينه اي مناسب براي بيمارستان ها باشد .زيرا در اين محيط نبايد هيچگونه سر و صدايي وجود داشته باشد بدين دليل كه موجب نارضايتي و اذيت و آزار بيماران مي باشد . يكي ديگر از خصوصيت هاي مهم تري دي پانل عايق جلوگيري از نفوذ رطوبت و آب مي باشد ، به طوريكه در گذر زمان شاهد نم زدگي تري دي پانل نخواهيد بود و رطوبت هيچ راه نفوذي در تري دي پانل ندارد . همچنين در فصل سرما هواي سرد نمي تواند به داخل اتاق و ساختمان نفوذ پيدا كند و يا اينكه در فصل گرما هم حرارت بالا امكان نفوذ را ندارد.

نصب و اجراي تري دي پانل

امروزه اجراي تري دي پانل بكي از ملزومات ساخت و ساز مي باشد و اغلب مهندسان و ساختمان سازان سعي بر اين دارند تا از اين محصول در مراحل ساخت استفاده كنند.اما تري دي پانل از چه متريالي ساخته ميشود و ساختار آن چگونه مي باشد؟ در واقع تري دي پانل داراي سه قسمت است كه يكي از مهمترين بخش هاي آن لايه وسط آن بوده كه از جنس پلي استايرن و يا همان يونوليت نسوز مي باشد كه لايه عايق تري دي پانل است و از نفوذ صوت و دما و برودت و رطوبت جلوگيري مي كند و از مهمترين خصوصياتش ضد حريق بودن است .بخش هاي ديگر تري دي پانل شامل دو لايه فلزي مشبك از جنس ميلگرد است كه در دوطرف يونوليت به يكديگر جوش داده اندو نقش نگهدارنده را براي آن ايفا مي كنند .
براي اجراي تري دي پانل ابتدا بايد محل نصب كاملا مشخص شده و تراز گردد تا هيچگونه پستي و يا بلندي وجود نداشته باشد . پس از اينكه اجراي تري دي پانل به اتمام رسيد و تمامي ديوار هاي پيش ساخته نصب شدند و در كنار يكديگر قرار گرفتند زمان اجراي شاتكريت ميباشد . در واقع شاتكريت به عمل بتن پاشي با دستگاه گفته ميشود كه اين بتن بر روي
تري دي پانل پاشيده مي شود تا به طور كامل روي آن پوشيده شود و در انتها عمليات گچ كاري و سفيد كاري نيز انجام گرفته و اجراي تري دي پانل به پايان مي رسد.

باتوجه به مزاياي بيشمار تري دي پانل لزوم بكار گيري و اجراي آن آشكار شده و مشكلات صنعت ساختمان و ساخت و ساز مرتفع گرديده است .

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مهاجرت به كانادا و۵۰۰ فضاي اضافي براي برنامه مهاجرت آتلانتيك در سال ۲۰۱۹

۲ ژوئيه ۲۰۱۸ – احمد حسن وزير مهاجرت به كانادا ، ۵۰۰ فضاي اضافي براي برنامه مهاجرت آتلانتيك در سال ۲۰۱۹ علام كرده است.

افزايش پاسخ به موفقيت در حال رشد برنامه است، طراحي شده براي تقويت مهاجرت ماهر كارگر در منطقه اقيانوس اطلس.

هاسن در توييتر نوشت: “خوشحالم كه كانادا ۵۰۰ فضا را براي افزايش تقاضا اعلام كرد.

مهاجرت به كانادا و۵۰۰ فضاي اضافي براي برنامه مهاجرت آتلانتيك در سال ۲۰۱۹ در انتريو شمالي

انتاريو مي خواهد نسخه خود را از مهاجرت اقيانوس اطلس PilotApril 19، ۲۰۱۸ – شهرداران شمالي انتاريو خواستار يك برنامه مشابه به خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس براي كمك به افزايش جمعيت در منطقه است.

در يك جلسه اخير شهرداران شهري بزرگ انتاريو در Sault Ste. ماري، مشخص شد كه منطقه با چالش هاي جمعيت شناختي مانند استان هاي اقيانوس اطلس نووا اسكوشيا، نيوفاندلند و لابرادور، نيوبرانزويك و جزيره پرنس ادوارد مواجه است.

شمالي انتاريو شامل مراكز عمده اي از جمله سودبوري، Sault Ste. ماري، تيممينس، خليج شمالي و خليج تندر.

خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس: برنامه هاي مشابه در ساير نقاط كانادا؟
چگونه كارفرمايان مي توانند كارگران ماهر و فارغ التحصيلان را با استفاده از خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس استخدام كنند

با افزايش جمعيت، مانع از رشد جمعيت شده و به دليل جمعيت شناسي پيري، بازار كار در منطقه كاهش مي يابد، مشخص است كه مسئله بايد حل شود.

انتظار مي رود جمعيت كل جمعيت انتاريو در سال هاي آينده به طور چشمگيري افزايش يابد. جمعيت كوچك شمالي انتاريو در معرض خطر رشد قرار گرفتن در معرض خطر قرار دارد و به طور كلي به طور متوسط ​​كمتر از استان است.

مهاجرت اقيانوس اطلس در اقيانوس اطلس، با هدف ورود مهاجران جديد و كمك به آنها در زندگي در منطقه، به حل اين مسئله مي پردازد.

خلبان بعد از اينكه در مارس ۲۰۱۷ معرفي شد، به آرامي شروع به كار كرد و هدف اوليه خود را از بين بردن ۲۰۰۰ مهاجر جديد در سال نگذاشت. دولت فدرال اين هدف را تجديد نظر كرده است كه ۱۰۰۰ مهاجر جديد از طريق AIP در سال ۲۰۱۸ انتظار مي رود و تا سال ۲۰۲۰ به ۴۰۰۰ افزايش مي يابد.

برنامه كارآفرينان به كاركنان تعيين شده اجازه مي دهد كانديداها و خانواده هاي خود را از خارج از كشور، با جريان كارگران ماهر و ميان مدرسه، و همچنين فارغ التحصيلان بين المللي، به ارمغان بياورند.

برنامه مهاجرت آتلانتيكبرنامه مهاجرت آتلانتيك

نامزدان مي توانند از طريق اين برنامه براي اقامت دائم درخواست كنند:

يك پيشنهاد شغلي از يك كارفرماي تعيين شده دريافت كنيد
يك طرح حل و فصل با يك سازمان ارائه دهنده خدمات اتيل اقيانوس، و
توسط يك دولت استاني آتلانتيك تأييد شده است.
در حالي كه آنها در حال اعمال است، كانديداها براي اداره كار موقت به سرعت پردازش داده مي شوند. اين بدان معني است كه آنها مي توانند در كانادا كار كنند در حالي كه درخواست اقامت دائم آنها در حال پردازش است.

خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس: برنامه ها
برنامه با كيفيت بالا در اقيانوس اطلس
برنامه Midly-Skilled برنامه آتلانتيك آتلانتيك
برنامه تحصيلات تكميلي اقيانوس اطلس
تجربه كاري، تحصيلات و شغلي نيازهاي داوطلبانه را به اين بستگي دارد كه آيا آنها به عنوان كارگر يا فارغ التحصيل دانشجويان بين المللي اعمال مي شوند. الزامات ديگر براي هر دو براي يكسان است.

تجربه كاري كارگران
شما بايد در طي سه سال گذشته حداقل يك سال (۱۵۶۰ ساعت يا ۳۰ ساعت در هفته) كار كرده باشيد. اين مي تواند تمام وقت، غير مداوم و يا نيمه وقت باشد، تا زماني كه آن را تا ۱۵۶۰ ساعت اضافه كند.

كار بايد:

در يك شغل (اما مي تواند با كارفرمايان مختلف باشد)
پرداخت (داوطلبانه يا كارآموزي پرداخت نشده حساب نمي شود)
در نوع / سطح مهارت ۰، A، B، يا C ملي رده شغلي (NOC)
تحت برنامه مهارت هاي بالتيك اقيانوس اطلس، كارگران يك سال تجربه در نوع / سطح مهارت ۰، A يا B را تجربه مي كنند.
تحت برنامه Mid-Qualified Atlantic كارگران نياز به يك سال تجربه دارند تا در سطح مهارت C قرار بگيرند.
اين تجربه را مي توان در داخل يا خارج از كانادا به دست آورد.
فارغ التحصيلان بين المللي
نامزدها نيازي به تجربه كاري ندارند.

تحصيلات كارگران
نامزدها بايد داشته باشند:

مدارك متوسطه (دبيرستان) كانادا يا مدارك تحصيلي، ديپلم يا مدرك فوق ليسانس،
يا

مدرك تحصيلي خارجي، ديپلم، گواهينامه، تجارت يا كارآموزي. نامزدها براي ارزيابي مدرك تحصيلي (ECA) نياز به اطمينان از اعتبار و اعتبار معتبر كانادايي دارند. ECA بايد نشان دهد كه تحصيلات شما يك مدرك دبيرستان (دبيرستان) يا مدرك ديپلم يا مدرك دبيرستان است. ECA شما زماني كه درخواست مي كنيد بايد كمتر از ۵ سال باشد.
فارغ التحصيلان بين المللي
نامزدها بايد داشته باشند:

مدارك حداقل دو ساله، ديپلم، گواهينامه، يا تجارت يا كارآموزي از يك موسسه دولتي شناخته شده دولتي در يك استان آتلانتيك.
حداقل دو سال دانش آموز تمام وقت در كانادا بوده است.
فارغ التحصيل ۱۲ ماه قبل از تاريخ درخواست.
حداقل دو ماه قبل از فارغ التحصيلي، حداقل ۱۶ ماه در يك استان اقيانوس اطلس زندگي كرده است.
داشتن ويزا يا اجازه كار، تحصيل يا آموزش در كانادا.
كانديداني كه تحصيلات و آموزششان را شامل نمي شود واجد شرايط نيست

بيش از نيمي از برنامه هاي انگليسي زبان يا فرانسوي زبان دوم.
بيش از نيمي از برنامه براي آموزش از راه دور انجام شده است.
يك نامزد نميتواند اعمال كند، اگر بورسيه تحصيلي يا كمك هزينه تحصيلي آنها به آنها بازگردد

نگهداري مهاجران: چالش كليدي در آتلانتيك كانادا
چگونه كارفرمايان مي توانند كارگران ماهر و فارغ التحصيلان را با استفاده از خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس استخدام كنند

پس از افزايش، AIP در حال حاضر در سال ۲۰۱۸ اختصاص ۲۵۰۰ فضاي براي مهاجران جديد در سراسر نوا اسكوشيا، نيوفاندلند و لابرادور،نيوبرانزويك و جزيره پرنس ادوارد پخش مي شود.

اين افزايش پس از ۱۸۰۰ كارگر ماهر و فارغ التحصيلان بين المللي براي اين برنامه براي سال جاري مورد حمايت قرار مي گيرد، در مقايسه با هدف سالانه ۲۰۰۰٫

خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس كانادا برنامه هايي را براي كارگران ماهر و كارآمد متوسطه و همچنين فارغ التحصيلان بين المللي دارد. اين برنامه ها مخصوصا براي مهاجراني است كه مي خواهند به طور دائم در نيوبرانزويك، نيوفاندلند و لابرادور، نوا اسكوشيا و جزيره پرنس ادوارد ساكن شوند.

پس از شروع آهسته اي براي AIP پس از آن در سال ۲۰۱۷ راه اندازي شد، برنامه هاي مهاجرت فدرال، برنامه اي براي ۲۰۱۸ اختصاص دادند.

اما موفقيت در حال رشد به معناي بيش از دو برابر تعداد پيش بيني مي تواند در حال حاضر به دست آيد.

مقامات اميدوارند كه اين برنامه تا سال ۲۰۲۰ به ۴۰۰۰ مهاجر تازه دسترسي يابد.

اين برنامه كمك هاي مهمي را به استان هايي ارائه مي دهد كه در نهايت جمعيت پيرامون كانادا و كاهش نيروي كار است.

برنامه مهاجرت براي مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
۲۰۱۸ ۲۰۱۹ ۲۰۲۰
۱،۰۰۰ ۲،۰۰۰ ۴،۰۰۰
از طريق AIP كارفرمايان مي توانند كارگران ماهر و فارغ التحصيلان بين المللي را براي پر كردن موقعيت هاي خاص به كار گيرند.

به نوبه خود، نامزدان كمك مي كنند تا از طريق طرح طرح حل و فصل، يكپارچه شوند.

هر فردي كه تحت اين برنامه قرار گرفته است، بايد يك تاييديه استاني نيز دريافت كند.

لايه هاي اضافه طراحي شده اند تا اطمينان حاصل شود كه نامزدهاي AIP در استان هايي كه به آنها مي روند، حفظ مي شوند.

نگهداري مشكلي براي آتلانتيك كانادا است، مهاجران اغلب از طريق برنامه هاي واليتي حركت مي كنند، اما تصميم به سكونت در جاهاي ديگر دارند.

برنامه هاي خلبان مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
برنامه با كيفيت بالا در اقيانوس اطلس
برنامه Midly-Skilled برنامه آتلانتيك آتلانتيك
برنامه تحصيلات تكميلي اقيانوس اطلس
الزامات تجربه كارآموزي مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
كارگران ماهر

شما بايد در طي سه سال گذشته حداقل يك سال (۱۵۶۰ ساعت يا ۳۰ ساعت در هفته) كار كرده باشيد. اين مي تواند تمام وقت، غير مداوم و يا نيمه وقت باشد، تا زماني كه آن را تا ۱۵۶۰ ساعت اضافه كند.

كار بايد:

در يك شغل (اما مي تواند با كارفرمايان مختلف باشد)
پرداخت (داوطلبانه يا كارآموزي پرداخت نشده حساب نمي شود)
در نوع / سطح مهارت ۰، A، B، يا C ملي رده شغلي (NOC)
تحت برنامه مهارت هاي بالتيك اقيانوس اطلس، كارگران يك سال تجربه در نوع / سطح مهارت ۰، A يا B را تجربه مي كنند.
تحت برنامه Mid-Qualified Atlantic كارگران نياز به يك سال تجربه دارند تا در سطح مهارت C قرار بگيرند.
اين تجربه را مي توان در داخل يا خارج از كانادا به دست آورد.
فارغ التحصيلان بين المللي

نامزدها نيازي به تجربه كاري ندارند.

الزامات پيشنهاد شغلي مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
تحت برنامه هاي عالي فارغ التحصيل، متوسطه و بين المللي فارغ التحصيل، كانديداها بايد يك پيشنهاد شغلي داشته باشند:

از يك كارفرماي تعيين شده در يك استان اقيانوس اطلس.
غير فصلي
بررسي شده توسط استان (نگاه كنيد به “تاييد” در زير)
پيشنهاد كار براي كارگران ماهر بايد:

نوع مهارت / سطح ۰، A يا B باشد
حداقل حداقل يك سال گذشته
پيشنهادات كار براي كارگران ماهر بايد:

نوع / سطح مهارت ۰، A، B يا C باشد
نامشخص (دائمي)
پيشنهاد كار براي فارغ التحصيلان بين المللي بايد:

نوع / سطح مهارت ۰، A، B يا C باشد
حداقل حداقل يك سال گذشته
الزامات آموزش و پرورش مهاجرت اقيانوس اطلس چيست؟
كارگران ماهر

نامزدها بايد داشته باشند:

مدارك متوسطه (دبيرستان) كانادا يا مدارك تحصيلي، ديپلم يا مدرك فوق ليسانس، يا مدرك تحصيلي خارجي، ديپلم، گواهينامه، تجارت يا كارآموزي. نامزدها براي ارزيابي مدرك تحصيلي (ECA) نياز به اطمينان از اعتبار و اعتبار معتبر كانادايي دارند. ECA بايد نشان دهد كه تحصيلات شما يك مدرك دبيرستان (دبيرستان) يا مدرك ديپلم يا مدرك دبيرستان است. ECA شما زماني كه درخواست مي كنيد بايد كمتر از ۵ سال باشد.
فارغ التحصيلان بين المللي

نامزدها بايد داشته باشند:

مدارك تحصيلي حداقل دو ساله، ديپلم، گواهينامه، يا تجارت يا كارآموزي از يك موسسه دولتي شناخته شده دولتي در اقيانوس اطلس

اثبات بودجه
الزامات قابل اجرا براي هر سه برنامه

نامزدها بايد نشان دهند كه پول كافي براي حمايت از خود و خانواده هايشان پس از مهاجرت دارند. مقدار به اندازه خانواده بستگي دارد و شامل اعضاي خانواده اي است كه كانديداي پشتيباني مي كنند كه مهاجرت نمي كنند.

اگر يك نامزد قبلا در كانادا زندگي مي كند و با يك مجوز معتبر كار مي كند، مدارك لازم نيست.

طرح توافق
يك كانديدا بايد قبل از مهاجرت ارزيابي نيازها داشته باشد. پس از ارزيابي، يك نامزد طرح اي را با اطلاعاتي در مورد جامعه اي كه در حال حركت هستند و بعد از رسيدن به آنها مي تواند كمك كند، دريافت مي كند. براي كسب اطلاعات در مورد ارزيابي نيازها، اينجا كليك كنيد.

تاييد
كارفرمايان بايد براي هر يك از كانديداني كه بتوانند جاي خالي موجود را تكميل كنند، درخواست تأييد را تكميل كنند.

نامزدان مي توانند بدون ملاحضه به مهاجرت، پناهندگان و شهروندي كانادا درخواست دهند، كه شامل جزئيات پيشنهاد شغلي و طرح حل و فصل مي شود.

بازدید : 237
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي بسياري از مردم در سراسر جهان، رويا زندگي در كانادا Living The Canadian Dream حقيقي است. در حالي كه بعضي از آنها خوش شانس هستند كه يك شغل قبلي را در انتظار آنها داشته باشند يا داراي خويشاوندان يا اصحاب باشند تا ديگران با آنها باقي بمانند، ديگران همه را خوشحال نمي كنند. آنها ممكن است نياز داشته باشند بدون هيچ كس ديگري شروع كنند و همه چيز را به تنهايي انجام دهند.

مهاجرت به كانادا وزندگي در اين كشور گاهي اوقات دشوار مي تواند به خصوص اگر شما توسط خودتان باشد و هيچ كس در انتظار شما نيست يا با شما به كشور بيايد. با اين حال، زندگي به شما درس مي دهد، و تجربه ما را قوي تر و هوشمندانه تر مي كند. امروز ما به نكات برجسته ۳ اشاره مي كنيم كه به دنبال آرامش روياي كانادايي هستيد.

يك مكان براي زندگي انتخاب كنيد

محل سكونت مهم ترين در ليست ما است به طور عمده به اين دليل كه كانادا يك كشور بسيار بزرگ است و انتخاب منطقه مناسب براي حل و فصل مي تواند در اغلب موارد هنگامي كه مهاجرت براي اولين بار مهم است.

بهترين مكان براي راحتي شما به شما بستگي دارد و براي شما حياتي است. در اين شانس كه شما از هر كس ديگري يا تنها يك زن و شوهر دور هستيد، مي توانيد كمي ترسناك باشيد و در يك مكان كوچك در يك منطقه رونق در مركز شهر زندگي كنيد، اما در صورتي كه فرزند داريد، احتمالا به آن نياز خواهيد داشت براي زندگي نزديك به كلاس ها و موسسات آموزشي مختلف، به عنوان مثال، پارك ها و بازارها.

در حالي كه سيستم حمل و نقل و حمل و نقل در كانادا واقعا توليدي است، هزينه آن را بايد در نظر گرفت. تخت در حومه ها ممكن است ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار پايين تر از يك نزديك به مركز شهر باشد، در هر صورت، هزينه هاي اضافي رانندگي مي تواند مقابله اي را با آنچه كه به نظر مي رسد، اجاره كند.

Living The Canadian DreamLiving The Canadian Dream

پيدا كردن يك شغل

در كانادا، كار شما در اغلب موارد بسيار پاداش داده مي شود و هميشه بدون توجه به آنچه در حال كار هستيد، هميشه باقي مي ماند. به خاطر داشته باشيد كه هر فعاليتي كه انجام مي دهيد، حقوق و دستمزد را براي پرداخت صورتحساب خود توليد مي كند. بنابراين هرگز به كار خود نگاه نكنيد.

درخواست براي كار و پيدا كردن يك محل كار هميشه هيجان زده شده است – و در برخي از موارد خاص غلبه مي كند. قبل از اينكه رزومه خود را به كار ببريد، تضمين كنيد كه آن را به هنجارهاي آمريكاي شمالي طراحي شده است. . مطمئن شويد آدرس ايميل شما به نظر حرفه اي است از آنچه كه در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي پست مي كنيد احتياط كنيد. مديران شغلي هميشه هميشه جذاب ترين رزومه را انتخاب نمي كنند. آنها همچنين به نمايه آنلاين باز شما نگاه مي كنند.

در صورتي كه شما هيچ پيشنهاد شغلي از كارفرماي كانادايي نداريد، به شدت توصيه مي شود كه به كانال هاي زير مراجعه كنيد:

آژانس هاي استخدام، روزنامه ها، رسانه هاي اجتماعي، بانك كار، موتور جستجوي گوگل.

سازماندهي ماليات خود

در صورتي كه در كانادا فقط به عنوان يك اقامت دائم به كشور اقامت كرده ايد و يكي از اولين اقداماتي كه بايد انجام دهيد اين است كه برايSIN (شماره بيمه اجتماعي) درخواست كنيد. شما بايد بدانيد كه شما مجاز به شروع كار و يا دريافت هيچ يك از خدمات بهداشتي بزرگ كانادا كانادا به شما به عنوان يك اقامت دائم بدون كارت SIN در دست شما ارائه دهد.

بلافاصله پس از گرفتن كارت SIN همه ثبت نام كرده و مطمئن باشيد بايد حساب بانكي شخصي خود را تحت نام خود باز كنيد.

هنگام باز كردن حساب برگشت خود براي اولين بار، اطمينان حاصل كنيد كه حداقل توازن پايه پايه و چه هزينه ها و هزينه هايي را كه ممكن است از حساب بانكي خود در كانادا داشته باشيد، درك كنيد. خوشبختانه، كانادا يكي از بهترين سيستم هاي بانكي در جهان است، بنابراين سرمايه گذاران بايد فقط به خوبي كار كنند

بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مهاجرت به مانيتوبا كانادا در ۲۰۱۹

استان زيباي مانيتوبا اغلب “دروازه اي به غرب كانادا” ناميده مي شود. با توجه به منابع طبيعي و كشاورزي آن، در وسط كشور واقع شده است. منيتوبا يك محل باز و دوستانه با يك بازار كار پررونق است. كانادا داراي يك سنت طولاني براي استقبال از مهاجران است، و مانيتوبا استثنا نيست. وينيپگ شايد بزرگترين شهر بزرگ در اين كشور است و اين استان با جوامع پلوراليسم پر از كانادايي هاي جديد است. مردم از سراسر جهان محل اقامت دائم خود را در مانيتوبا ايجاد مي كنند و بنابراين شما مي توانيد. ساده ترين راه براي مهاجرت به مانيتوبا كانادا در ۲۰۱۹ از طريق سيستم مهاجرت به كانادا است.

اكسپرس ورودي مانيتوبا

برنامه نامزدي منيوبا (MPNP) اين استان را قادر مي سازد تا مهاجران دقيق براي بازار كار محلي مناسب را جذب كند. مانيتوبا مزاياي زيادي را مي شناسد كه مهاجران ماهر مي توانند به اقتصاد و جامعه دست يابند. به همين دليل، PNP مانيتوبا به منظور تسريع روند مهاجرت براي افراد با استعداد كه مايل به زندگي در اين استان هستند، تأسيس شد. دو روش متفاوت وجود دارد كه يك مهاجر احتمالي مي تواند در مورد درخواست برنامه نامزدي استان مانيوتوبا ۲۰۱۸ وجود داشته باشد. در خارج از ورود اكسپرس، آنها مي توانند بيانگر علاقه (EOI) به طور مستقيمي به مهاجرت مانيتوبا ارسال كنند. در صورتي كه مدرك MPNP نامزد نامزدي منيتوبا شود، شخص مي تواند درخواست ايجاد يك نماينده مجاز كانادا با استفاده از اكسپرس را با ايجاد يك نمايه جديد و آپلود اعتبار خود درخواست كند.

در عوض، افرادي كه مهاجرت به مانيوتوبا را از طريق MPNP مهاجرت مي كنند، مي توانند با ايجاد يك نمايه ورودي Canada Express كه به صورت رسمي علاقه مندي منيتوبا را نشان مي دهد، شروع شود. برنامه مهاجرت مانيوتوبا مهاجرت مي تواند به وسيله اكسپرس وروديشخص را از طريق اخطار مورد علاقه (NOI) ارسال كند و از مهاجر احتمالي براي ارسال EOI به برنامه دعوت كند.

اگر نامزد منيتوبا شود، نمايه اكسپرس مهاجرين احتمالي مهاجرت خواهد شد و سپس با گواهي نامزدي كه او را با ۶۰۰ امتياز اضافي تحت سيستم رتبه بندي جامع اكسپرس وارد مي كند، اعتبار مي يابد. اين افزايش قابل توجه در نمره CRS بايد فرد را دعوت به درخواست (ITA) براي اقامت دائم كانادا در طول قرعه كشي اكسپرس بعدي را امن كند.

حرفه اي مهاجرت به كانادا مي تواند مشخصات ورود اكسپرس ورودي خود را براي مهاجرت به منيتوبا از طريق MPNP 2019 بهينه سازي كند. ما همچنين مي توانيم به شما در فرآيند درخواست PNP مانيتوبا كمك كنيم و يك بار نامزد مي تواند به شما در آماده سازي درخواست كانادا براي شما كمك كند. برنامه هاي اقامت دائم كانادا كه از طريق ورود اكسپرس پردازش مي شوند خيلي سريعتر هستند، اغلب كمتر از ۶ ماه طول مي كشد.

علاقه مند به مهاجرت به منيتوبا هستيد؟ اكنون براي مشاوره رايگان با حرفه اي مهاجرت با تجربه تماس بگيريد.

وكيل مهاجرت به منيتوبا
منيتوبا برنامه نامزد استان
سه نامزد در برنامه نامزدي استان مانييتوبا ۲۰۱۹ وجود دارد.

دسته بندي هاي MPNP:

دعوت مانيتوبا
اتصال مانيتوبا
سرمايه گذار تجاري
جريان دعوت مانيتوبا
همانطور كه از نامش بر مي آيد، گروه دعوتنامه PNP Manitoba دعوتنامه واقعي را از برنامه نامزدي منيتوبا ۲۰۱۹ شامل مي كند. مهاجرين بالقوه براي دريافت اين دعوت نيازي به زندگي در مانيتوبا ندارند. MPNP در سراسر جهان به دنبال افراد با استعداد است كه مهارت و تجربه استان خواسته است.

متقاضيان اين جريان بايد شرايط زير را داشته باشند:

بين ۲۱ تا ۴۵ ساله باشيد
ارتباطي با مانيتوبا داشته باشيد كه توسط يك اتصال به هر استان ديگر جايگزين نشده است
كارآمدي و “سازگاري”
حداقل يك گواهينامه يك ساله، پس از يك دوره متوسطه يا گواهينامه تحصيلي داريد
حداقل پنج سال تجربه كار تمام وقت در طي پنج سال گذشته داشته باشيد
توانايي پيدا كردن كار در منيتوبا، از جمله توانايي كسب هر گواهينامه لازم براي كار.
ارائه يك برنامه حل و فصل دقيق علاقه مند به تبديل شدن به يك اقامت دائم از مانيتوبا
ارائه نمرات آزمون عمومي IELTS. تست بايد در دو سال گذشته با حداقل ۵ امتياز در هر رده انجام شود.
پس از دعوت، متقاضي آينده نويسي بايد براي ديدن يك سفر اكتشافي به منيتوبا سفر كند. فرد بايد جوامع را تحقيق كند و اساسا يك طرح براي چگونگي زندگي و كار در مانيتوبا را پس از اقامت دائم به دست بياورد.

دسته اتصال مانيتوبا
متقاضيان با اتصال به مانيتوبا داراي چندين جريان بالقوه براي اقامت دائم هستند. اين جريانها ارتباط مستقيمي با شخصي، تجاري يا موسسه (مانند دانشگاه) در مانيتوبا دارند. در اينجا ما تجزيه و تحليل جريانهاي مختلف موجود در MPNP Connection Category:

مانيتوبا جريان پشتيباني
اتصال PNP مانيتوبا – پشتيباني جريان براي افرادي است كه كار در Manitoba ندارند، اما ارتباط شخصي با استان دارد. اين شخص محلي “Manitoba Suppor” نام دارد

جريان پشتيباني PNP مانيتوبا

اتصال PNP مانيتوبا – پشتيباني جريان براي افرادي است كه كار در Manitoba ندارند، اما ارتباط شخصي با استان دارد. اين شخص محلي “طرفدار مانيتوبا” است. به منظور واجد شرايط بودن براي اين جريان برنامه نامزدي مانيتوبا، طرفدار مانيتوبا بايد به يكي از شيوه هاي ذكر شده در زير متصل شود.

اتصالات تأييد شده:

مادر
پدر
خواهر
برادر
مادر بزرگ
پدر بزرگ
خواهر يا برادرزاده
عمه يا عمه
اولين عموزاده
خويشاوند ديگر
دوست صميمي
طرفداران مانيتوبا نيز بايد چندين الزام را در خود داشته باشند.

حاميان مانيتوبا بايد:

قادر به اثبات، با اسناد، اقامت فعلي در مانيتوبا. آنها بايد يك ساكن دائمي حداقل يك سال داشته باشند.
يا يك شهروند كانادايي يا يك مهاجر دائمي باشيد
ثابت كنيد كه هر متقاضي كه قبلا حمايت شده است، به عنوان ساكن مانيتوبا موفق بوده است (اگر اين متقاضي فعلي اولين نفع شخصي نيست)
قادر به حمايت از متقاضي به عنوان دقيق در برنامه حل و فصل است
روابط نزديك با متقاضي را اثبات كنيد (اين مورد اخيرا به عنوان بيش از حد طبقه بندي شده است)
علاوه بر اين، حاميان بايد پلان مصارف بخش ۲ را تكميل كنند، يك سند حاوي اطلاعات مربوط به حامي، ارتباط آنها با متقاضي و تأييد اطلاعات متقاضي است. دوستان و بستگان دور فقط مجاز به حمايت از متقاضي هستند كه با معيارهاي خاصي موافق هستند. متقاضي بايد حداقل ۶۰ را در شبكه انتخاب MPNP (امتياز احتمالي ۱۰۰) داشته باشد. شبكه به كمكي كردن عوامل ذكر شده در زير براي متقاضي كمك مي كند.

شبكه نقاط PNP مانيتوبا:

سن (۱۰ امتياز)
سازگاري (۲۵ امتياز)
آموزش (۲۵ امتياز)
مهارت زبان (۲۵ امتياز)
تجربه كاري (۱۵ امتياز)
افرادي كه از طريق اين جريان اعمال مي شوند، بايد مبلغ ۱۰،۰۰۰ دالر CAD و همچنين ۲،۰۰۰ دالر اضافي CAD براي هر عضو خانواده كه همراه آنها هستند، باشد. اين شامل همسر و هر فرزند است.

اين جريان يك گزينه عالي براي افراد بسيار ماهر است كه در حال حاضر مشغول به كار نيستند اما مي خواهند در نزديكي خانواده در مانيتوبا زندگي كنند. اين جريان هميشه در طول سال باز نيست، بنابراين در دسترس بودن ممكن است تغيير كند.

تجربه جريان مانيتوبا

البته، شما نيازي به داشتن يك بستگان در اين شهر نداريد تا بتوانيد اقامتگاه خود را در يك شهر مانند وينيپگ برقرار كنيد. اتصال PNP Manitoba – تجربه جريان براي كارگران موقت خارجي و دانشجويان بين المللي است. همانطور كه با جريان پشتيباني، متقاضيان بايد حداقل ۶۰ را در انتخاب شبكه نامزدي Provincial Manitoba بدست آورند. شبكه به عوامل زير بستگي دارد: سن، تحصيلات، سازگاري، مهارت زبان و تجربه كاري.

متقاضي MPNP تجربه متقاضي جريان بايد يكي از موارد زير را داشته باشد:

تمام وقت، تجربه كار ماهر در مانيتوبا. اين مي تواند براي هر شش ماه متوالي در طي ۱۰ سال گذشته باشد.
تكميل يك برنامه پس از دوره متوسطه در مانيتوبا. اين موضوع موضوع مطالعات زبان را رد مي كند.
علاوه بر اين، دانشجويان بين المللي بايد:

فارغ التحصيلان يك برنامه پس از دوره متوسطه واقع در مانيتوبا
مجوز كار از مهاجرت و مهاجرت كانادا را داشته باشيد و يا فرآيند درخواست را با موفقيت انجام داده ايد
تمام وقت در استان كار كنيد
يك پيشنهاد از كارفرماي كار تمام وقت و بلند مدت داشته باشيد
داشتن توانايي و تمايل براي هميشه در مانيتوبا زندگي كنيد
آيا تمام آموزش، مجوز، تجربه كاري و توانايي زبان مورد نياز براي اشتغال دائم در استان وجود دارد
جريان تجربه PNP مانيتوبا يك گزينه عالي براي دانشجويان بين المللي است كه براي مدرسه وارد وينيپگ شدند اما بعد از فارغ التحصيلي مي خواستند كه به طور دائم در آنجا زندگي كنند. اين جريان همچنين گزينه اي براي هر كسي است كه در ۱۰ سال گذشته يا در مدرسه حضور داشته يا مايل است دائما بازگردد. اين برنامه در بين دانشجويان فعلي و فارغ التحصيلان دانشگاه منيتوبا، دانشگاه وينيپگ، كالج سرخ ريور و دانشگاه براندون بسيار محبوب است.

جريان استخدام مانيتوبا

اين جريان براي افرادي است كه پيشنهادات شغلي بلند مدت و كامل در مانيتوبا را دارند. اين ممكن است يك پيشنهاد براي كار فعلي متقاضي براي حداقل شش ماه به عنوان يك كارگر موقت برگزار كند. اين ممكن است يك شغل براي متقاضي ارائه شود كه داراي تحصيلات تكميلي در منيتوبا است.

هر نوع شغل واجد شرايط است. فرد نيز بايد داشته باشد:

پيشنهاد استخدام از كارفرماي فعلي مانيتوبا
مهارت هاي زبان انگليسي و فرانسوي به اندازه كافي
همه لزوما مجوز مورد نياز براي انجام كار ارائه شده است
يك برنامه استقرار دقيق كه نشان مي دهد چگونه آنها برنامه ريزي براي كار، زندگي و تبديل شدن به بخشي از جامعه در مانيتوبا

تعداد صفحات : 41

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 414
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1333
  • بازدید کلی : 195793
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه